Page Nav

HIDE

Gradient Skin

Gradient_Skin

News

latest

Bilgehane nedir, Bilgehaneler'de ne yapılır?

Bilgehane nedir, burada ne iş yapılır? Çocuklarımızın eğitim alacağı; kendilerini tanımalarını, bilgi ve becerilerini geliştirmelerini v...

Bilgehane nedir, burada ne iş yapılır?


Çocuklarımızın eğitim alacağı; kendilerini tanımalarını, bilgi ve becerilerini geliştirmelerini ve okul dışındaki zararlı ortamlardan uzak durmalarını sağlamak amacıyla oluşturulan donanımlı eğitim merkezleridir.

Bilgehane; Arkadaşlığı, dostluğu ve paylaşımı, paylaştıkça artan sevgi ve bilginin gücünü keşfettiği yerlerdir. Bilgehanelerle öğrencilerin, gençlerin, bilgi ve becerilerinin artırılmasını, onların zararlı ortamlardan, kahve köşelerinden uzak tutulması amaçlanıyor.

Bilgehane; sanat, spor ve karakter eğitiminin bir arada gösterileceği aynı zamanda kültür ve sanat faaliyetlerinden yararlanabilecekleri alternatif eğitim mekânlarıdır.

Aliya İzzetbegoviç Bilgehane, Ali Ulvi Kurucu Bilgehanesi, Keykavus Bilgehane

Bilgehane Eğitim Çalışmaları Branşları

- MEB Müfredata uygun değerler eğitimi,
- MEB Müfredatına uygun destekleme kursları,
- Matematik, Fen bilgisi ve Türkçe dersleri,
- Değerler eğitimi,
- Dil eğitimi (İngilizce, Osmanlıca, Arapça),
- Sema Kursları,
- Sanat eğitimi,
- Spor Kursları,

Konya Büyükşehir Belediyesi, Medeniyet Okulu kapsamında hayata geçirdiği Aliya İzzetbegoviç, Ali Ulvi Kurucu ve Keykavus Bilgehaneleri açılışını gerçekleştirildi.

Konya Büyükşehir Belediyesi’nin, ilköğretim öğrencilerine yönelik kütüphane, destek kursları, değerler eğitimi ve spor etkinliklerini gerçekleştirileceği 3 adet "Bilgehane" ile 3 adet mobil kütüphanenin toplu açılışı yapıldı.